Verblijf op naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Aigeus - WaarBenJij.nu Verblijf op naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Aigeus - WaarBenJij.nu

Verblijf op naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

29 Januari 2016 | Griekenland, Naxos

Het schip meerde na een paar dagen aan op een klein eilandje, Naxos genaamd. We besloten om daar te overnachten. Ik wilde per se van dat enge monster af, maar ik wist nog niet hoe. De zeereis zou nog een aantal dagen duren, dus ik had nog wel even tijd om erover na te denken. We sliepen op het strand, en ik werd die ochtend al vroeg wakker. Ik zag Ariadne naast me liggen, gadver, ik had naast een alien geslapen. Ze zag er weer uit als een knappe vrouw, maar ik wist nu haar ware gedaante. Plotseling bedacht ik me dat dit het ideale moment was om me van haar te ontdoen. De paar keer dat ik haar van het schip geduwd had, was ze gewoon over het water teruggelopen. Maar nu sliep ze, ze zou niks door hebben. Ik wekte de matrozen, ze wisten al dat ik me van Ariadne wou ontdoen. Stilletjes slopen we het eiland af, en gingen de boot op. Toen we al een eind op zee waren zagen we Ariadne wakker worden, maar we waren al te ver weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben de dappere held Theseus, ik heb vele heldendaden verricht. En jij zult één van mijn heldendaden hier volgen.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 1698

Voorgaande reizen:

22 Januari 1900 - 31 December 1900

De Minotaurus

Landen bezocht: